Comeback (og en strålende debut)

Posted: april 27, 2015 in Uncategorized

Ops, der hadde jeg nesten slutta å blogge gitt… Det kan ha noe å gjøre med at jeg rett før jul bli mamma til en aldeles nydelig, men ganske så bråkete og våken liten Marie. Og det kan ha noe å gjøre med at jeg i ledige stunder har prioritert å spise, dusje eller sove framfor å tenke ut artige blogginnlegg. Men når mannen gjør comeback som fotballtrener, så kan ikke jeg være dårligere. I alle fall ikke etter en så fin breddefotballdag som på lørdag.

Sokker

Nytt år, ny klubb: Svigermor på Tolga har vært så raus at hun strikket KIL/Hemne-sokker til babyen.

De første to kampene endte med en seier og en uavgjort, og denne helga var det Moelven som tok den lange turen opp til bygda jeg kommer fra, nemlig Kyrksæterøra. Det var både Moelvens og Maries første møte med Ånesøyan, men det ble nok langt hyggeligere for sistnevnte.

Marie på kamp

Breddedebutant: Marie følger engasjert med i spillet.

En strålende debut på tribunen med en blid baby som tålmodig fulgte med, ble fulgt opp av en solid 6-2-seier. Vi er litt skjøre for tida, men en finfin breddefotballdag var alt som skulle til for å lette på humøret til to litt sure, slitne og trøtte småbarnsforeldre. Måtte det bare komme mange av dem.

Kommentarer
  1. Marianne sier:

    Gratulerer så mye med gull på hjemmebane!! 🙂 Kjekt at du er tilbake på bloggen, har savnet innleggene dine 🙂 Klem

  2. Kristin sier:

    Så kjekt med comeback! Og gratulerer så mykje:-)

  3. Heidi sier:

    Jippi!!!! Du er tilbake 🙂 gratulerer med baby! Gleder meg til flere blogginnlegg fremover!

  4. Mette sier:

    Endelig….. som jeg har titta innom for nye blogginnlegg. Jippi….. Og gratulerer med jenta.

Legg igjen en kommentar

