Breaking breddenews…

Posted: oktober 31, 2014 in Fotball, Hverdagsliv

Endelig kan jeg slippe nyheten:

Min kjære Olekå blir trener i KIL/Hemne fra 2015-sesongen og jeg er offisielt tilbake som ekte breddefotballfrue igjen!

Selv om det har vært deilig med et et år hvor ikke hver eneste helg har vært reservert fotballen, så har det også vært et år med store breddefotballabstinenser. Og når det først skulle bli en ny klubb, så er det utrolig hyggelig at det er min moderklubb KIL/Hemne!

Ole har jo til og med spilt en sesong for de grønn-hvite for noen år tilbake:

jk

Ole sklitakler Daniel Berg Hestad under et cupmøte i 2006, men husker ikke om han traff mannen eller ballen

Onde tunger ville ha det til at Ole den gang var en større bidragsyter utafor enn på banen, og i comebacket kan vi jo håpe at det stemmer!

 

 

 

Kommentarer
  1. Royen sier:

    Atskillig mer hår i den duellen enn tilfellet ville ha vært i en duell mellom de samme to i dag. Hvis vi da ikke snakker om ryggen.

  2. mellombels sier:

    Passer ikke helt til innlegget, men jeg var på Trondheim dokumentarfestival i går og hørte historien din på Salongen. Ville bare si at jeg synes du er tøff og flink til å formidle.

Legg igjen en kommentar

