Fotballsur

Posted: mars 29, 2014 in Fotball, Hverdagsliv
Tags: , , , , ,

Tippeligastarten.

Du verden som jeg har gleda meg, og du verden så dårlig magefølelse, slik jeg alltid har når RBK spiller.

Og du verden så sur det går an å bli når man blir lurt til å bli optimist av to superinnbyttere, bare for å bli tråkka ned i søla igjen med to scoringer i mot på to latterlige minutter.

jkjk

Fotballsur: Sinterynka har sjelden vært mer tydelig enn dette…

Heldigvis lar jeg meg lett distrahere:

ij

Hei, Mats Møller Dæhli utlignet på overtid for Cardiff jo!

Og litt blidere:

potetgull

Hei, hei, vi har potetgull med salt og pepper jo!

Og enda litt blidere:

Hei

Hei, hei, hei! Nye episoder av Solsidan ligger ute på Sumo jo!

Før jeg igjen begynner å tenke på de to latterlige scoringene i mot, og havner tilbake til:

jkjk

Fotballsur.

Tippeligastarten. En garantist for sterkt vekslende humør. Det er bare å stålsette seg.

Kommentarer
  1. Snordal sier:

    Tusen takk for alltid like underholdende blogg!
    Som Viking supporter var denne bloggen ekstra gledelig 😉

  2. Siv sier:

    Regner med det trakk opp at Molde viste såpass gode takter. Neida… RBK pleier jo å starte sesongen dårlig og så ta gull likevel. Så ikke noe å bekymre seg for.:-)

Legg igjen en kommentar

