Julekalender 21. desember

Posted: desember 21, 2013 in Hverdagsliv
Tags: , ,

Ok, jeg må bare si det som det er. Selv om jeg misliker handling og butikkstresset så liker jeg faktisk stria som kommer etterpå ganske så godt. Rydding, vasking, enda litt mer baking, en unge som holder på å sprekke av forventning og folk som bare «kommer innom» (når ellers i året skjer det?) med ei flaske vin eller noe. Disse siste to-tre dagene før julaften er alltid de fineste i hele jula, og stort sett de eneste som gir meg et hint av julestemning.

Men akkurat i år har disse dagene blitt sterkt truet av latterlig hoste, en runde omgangssyke og enorme mengder snørr. Heldigvis vet jeg råd:

jjk

En fernet til kvelds keeps the doctor away!

 

Kommentarer
  1. Lammelåret sier:

    Høres ut som om dere har veldig bra førjulsdager!

    God bedring, jeg forstår hva du snakker om..

Legg igjen en kommentar

