Julekalender 4. desember

Posted: desember 4, 2013 in Hverdagsliv
Tags: , ,

Et av min beste tips i advents er: Skaff deg et barn! Det trenger ikke være ditt eget (jeg vet godt at de ikke alltid kommer på bestilling) – et tantebarn, venninnebarn eller barnebarn duger helt fint. Men sørg for å få med deg en juleavslutning  av et eller annet slag.

Selv har jeg grått en skvett i kveld etter å ha sett første trinn på vår skole fremføre sin jule-Egner-forestilling. Det var ikke mye jul å spore egentlig, men apekatter, sjørøvere og trikkeførere så det holdt. Og ikke minst min egen kommende stjerne i sin debut som Kariusine 2 (Karius sin ukjente søster eller datter, vi er litt usikre her…).

Det var forresten ikke bare mitt avkom som var en kommende stjerne:

hjh

Det mangler ikke på dokumentasjon av tidlige sceneprestasjoner den dagen disse ungene skal på sin første Idol-audition.

Kommentarer
  1. Carina sier:

    Åh, jeg går rundt og teller ned til den første Lucia-feiringen i barnehagen. Godt tips!;)

  2. Hege sier:

    Det er altså så pinlig å stå og tørke tårer når Luciakoret kommer togende, jeg er jo bare 32 år og ikke så gammel at søte barndomsminner skulle sparke føttene under den voksne, samlede fasaden min allerede, men så er de så små og håpefulle, og ikke minst så alvorlige i det de gjør, og de bruker liksom hele munnen når de synger… jeg blir vippet av pinnen hver gang!

Legg igjen en kommentar

