Breddefotballfrues jul

Posted: desember 1, 2013 in Hverdagsliv
Tags: , , ,

Alle blogger med respekt for seg selv har en egen julekalender, så la meg introdusere:

Breddefotballfrues jul – gjør ditt hjem juleklart og lekkert med disse 24 supre tipsene!

Tulla.

Eller, ikke med det med kalenderen da, jeg elsker nemlig advent, jul og alt som hører til. Men som vanlig så elsker jeg ikke å stresse meg i hjel, så her kommer mitt første tips for en fredelig og stressfri førjulstid:

1. Se «Jul i Svingen»

Glem Skomakergata (eller kjøp det på DVD om du absolutt må). Den virkelige juleklassikeren for vår tid er «Jul i Svingen», og jeg har gledet meg i ukevis til å sette meg i sofaen med dattera for å le, rødme, riste på hodet og nikke gjenkjennende til denne nydelige serien. Og du trenger ikke ha små barn en gang, her er det voksenpoeng så det holder.

jkj

Liten jente og litt større jente er klar for advent sammen med Klara Klegg og Linus i Svingen.

Joda, vi har hengt opp ei stjerne og tent et lys også, men bortsett fra det er dette altså den ultimate første desember for meg:
En sofa, en armkrok og ei rolig stund.

 

Kommentarer
  1. Ann sier:

    ❤ Rett og slett 🙂

Legg igjen en kommentar

