Perleterapi

Posted: november 11, 2013 in Hverdagsliv
Stikkord: , , ,

Dere vet den følelsen av å ikke vite hvilken ende man skal begynne i fordi man burde svart på noen mailer, montert en IKEA-kommode, vasket klær, skrevet takkekort, betalt regninger, lagt sammen klær, skiftet på sengene, hjulpet dattera med leksene, trent, ryddet gangen og lage middag?

Og det er bare side 1 av to-do-lista.

Da er det fort gjort å miste motet og la stresset ta overhånd. Men ikke nå lenger.

For jeg har oppdaget noe fantastisk. En metode som hjelper meg å leve i nuet og som skjerper alle sansene. Som lar meg konsentrere meg fullt og helt om det jeg holder på med, mens verden bare får være verden en stund. Og som fyller meg med ro og harmoni.

Det høres sikkert litt skummelt ut, men jeg lover at dette ikke er noe hokus pokus, dette funker:

nn

Jepp, perling folkens. Jeg garanterer effekt. Bekymringene letter nemlig som søte små fredsduer mens du legger perle etter perle og tryller frem de mest fantastiske fargerike mønster.

Så glem mindfulness, glem meditasjon og yoga. Dette er den ultimate kuren for et stresset sinn. I alle fall om du sørger for å holde ungene unna.

Kommentarer
  1. navigere sier:

    Men det er jo fantastisk. Poden min har akkurat blitt hekta på perling. Så da blir det perling. Selv om jeg blir stressa av en tre-årings håndtering av en boks full av småperler 😉

  2. Perleguri sier:

    Godt noen tørr stå frem som en perler😀 Her er spisestuebordet konstant pyntet med perler av ymse lag, tja muligens ligger det en haug under også, og jeg er like ivrig som barna.

  3. Bra med flere perleentusiaster:)

Legg igjen en kommentar

