Send meg bilder fra garderoben

Posted: oktober 11, 2013 in Fotball

Som jeg har skrevet om tidligere så er jeg i gang med et bokprosjekt om norsk tredjedivisjon.

I den forbindelse oppfordrer jeg alle tredjediv-klubber om å ta bilder (anstendige sådan!) fra de siste to serierundene og sende meg på breddefotballfrue@gmail.com.

Jeg er først og fremst ute etter stemningen i garderoben før og etter kamp. Spenning, feiring, depping etter tap, kameratskap, jubel etc.

Mobilbilder er ok, men så god oppløsning som mulig er best.

Om dere sender bilder så skriv hvem som er på bildet og hvilken klubb det er. Om det blir snakk om å bruke noen av bildene i boksammenheng tar jeg kontakt med dere for å få tillatelse til det.

Kjør på og lykke til med de siste serierundene!

Legg igjen en kommentar

