Trøtt, trøttere , trøttest

Posted: september 5, 2013 in Hverdagsliv
Tags: , , , ,

Opp i femtida for andre dag på rad. Det setter sine spor:

jkjk

Så trøtt at jeg ikke klarer å holde telefonen rolig nok til å få et skarpt bilde…

Ikke ble det tid til en «superdeilig joggetur» før frokost (så synd), og frokosten ble en sjokoladebolle i hånda fra Narvesen, og slett ikke makrobiotiske frø og yoghurt naturell.

De 4-5 glassene med vin i går kveld hjelper heller ikke på formen, men for dere som leste mitt forrige innlegg: Det gikk bra. Jeg turte å prate med fremmede, og det uten så mye alkoholhjelp at jeg lagde skandale i buskene eller  andre buskevekster.

Nå til Bodø for å lage bok, men først en ørliten powernap på hotellet når jeg kommer fram.

For det tar sannelig på å være breddefotballfrue for tida…

Legg igjen en kommentar

