Å true med skjegg

Posted: september 1, 2013 in Fotball, Kampdag
Tags: , , ,

 Trenerens kommentar (Tynset – Meldal 4-0):

Jeg har dårlig skjeggvekst, har jeg alltid hatt.

Viking-rødt og barskt i mitt eget forvirrede hode, mer pistrete og tustete i andres – deriblant breddefotballfrua (sjøl om ho samtidig har forsonet seg litt med det).

Deriblant også Tynset-spillerne.

Og etter to tap på rad, Tiller og Challa, hvor særlig det siste sved på grunn av prestasjon (godt under pari), gjorde jeg som i den svake perioden vi hadde i vår:

Sparte til skjegg, som ikke skulle fjernes før vi fikk oss en seier.

Og så stod jeg der da: Vikingrød og barsk, men samtidig pistrete og tustete, på spillermøtet før Meldal-kampen.

Akkurat som jo gjorde mot Steinkjer i vår, da vi hadde tapt med på bittert vis i tre kamper på rad (Buvik, Nybergsund og Tiller).

Og da snudde det!

Det var veldig godt å vinne en fotballkamp igjen. Særlig etter at vi leverte slik vi kan i 2. omgang, og var gode. Tre scoringer, mange sjanser og solid gjennomført.

Så var det godt å barbere seg igjen, også.

Ellers skal jeg ikke dvele mer ved det, ettersom det er lenge igjen av sesongen, og neste kamp nærmer seg!

Men som de sier på landsbygda for å komme inn på voksenfest: Skjegg er leg!

Skjegg er leg!

Skjegg er leg!

Ole Kå.

Legg igjen en kommentar

