Endelig pyntefredag

Posted: august 30, 2013 in Hverdagsliv
Tags: , ,

Sist fredag gikk jeg på tidenes blemme da jeg slett ikke hadde fått med meg at fredag er pyntedag. P.I.N.L.I.G!

Så i dag gjorde jeg noe med det!

hjh

Duckface, leppestift og et tomt blikk, er det det som skal til for å bli invitert på bloggawards mon tro?

Forresten er det en slags kjole jeg har på meg der, slet bare litt med å ta helfigurbilde av meg selv, men her er i alle fall litt ekte bling til ca. 69,90,-:

nmn

Se, jeg har accessories, det er sannelig ikke hver dag!

Joda, det er fint med dress up for friday, men det koster. Forrige fredag sovna jeg midt i detektimen. I dag ble det en liten dupp allerede før sporten.

nm

Men jeg tok feil forrige fredag: Det er rett og slett hakket mer glamorøst å sikle i søvne med knallrøde lepper…

Kommentarer
  1. lisa sier:

    Haha! you go girl:)

  2. elisabethinnerstiveien sier:

    Se her ja! Man lærer jo av sine feil.

  3. Anja sier:

    Blogawards eller ei: jeg ler iallefall til jeg nesten griner av innleggene dine 😉 Har fulgt deg en stund nå, og synes det er befriende å lese om hverdagslige ting. Har forresten prøvd den der dress-up-for-friday-greia jeg óg, men rødvin smaker utvilsomt mye bedre i ei utvaska nattbukse fra H&M. 🙂

  4. Ingeborg sier:

    Jeg «elsker» duckface! Jiiizzzeees. Hvor har det kommet fra lissom?

Legg igjen en kommentar

