Hei, Ole del 2

Posted: august 26, 2013 in Hverdagsliv
Stikkord: , ,

Status etter dagens frisørbesøk:

Klokka er 22.34 og Ole har fortsatt ikke sagt hva han synes om håret mitt, og jeg har hatt barmhjertighet til å ikke tvinge fram en løgn ved å spørre rett ut. Slik forblir freden i heimen uforstyrret.

breddefotballfrue Anna Lian

Utrolig hårsåre disse gutta er da, kunne jo vært mye kortere!

Når jeg tenker på det, kanskje jeg skal ta en Mia Farrow neste gang?

Dec02_10x8 3

Dette er kort og godt det!

Kommentarer
  1. Sunnmørsjente sier:

    Kjempefin frisyre 🙂 Ole er en heldig mann så det så!

  2. Hege sier:

    Det var jo veldig kledelig! Ole har ingenting å sutre over, kona hans ser smashing ut!

  3. Pia sier:

    Ha ha, du ble kjempefin! Han får være glad for at du har hår, det kunne jo vært verre…

  4. Malin sier:

    Elsker bloggen din! Jeg blir alltid i godt humør av å klikke innom 🙂

  5. Mette sier:

    Kjempefin og enkel frisyre. Som de andre: Digger deg og innleggene dine… 🙂

  6. Takk for det, kjære dere! Eneste kommentar fra Ole så langt er at kollegaen hans synes jeg var fin på håret, ha ha…

Legg igjen en kommentar

