Dress up and down

Posted: august 23, 2013 in Hverdagsliv
Tags: , , , ,

Oh my freakin god, her har vi akkurat tatt helg, lagt barn, satt frem popcornet og skulle bare sjekke litt hva fotballfrue har gjort i det siste før fredagskrimen, og så bare: Rødme av skam!

Jeg var ikke klar over at det er «dress up for friday» i dag…

Fra fotballfrue.no.

Fra fotballfrue.no.

Man skulle tro at ett og et halvt år som blogger var nok til å å unngå slike faux pas, men jeg har tydeligvis fortsatt mye å lære…

Breddefotballfrue fotball blogg Anna Lian

Klar for en slack fredagskveld i sofaen før jeg visste bedre… (ps. sjekk ut den leggmuskelen da…wow)

Ole Sagbakken blogg breddefotballfrue

Ole leker Bolt, og innser ikke alvoret i situasjonen.

Vi har rett og slett dummet oss ut, ikke skjønt poenget. Her har vi «dressed down» på fredagskveldene i årevis uten å skjønne at vi er helt ute.

Nei, fra nå av skal det ikke slackes og slurves et sekund. Neste fredag skal jeg sannelig sovne på sofaen under Mord og Mysterier, med siklet rennende ned i puta, men med høye hæler, finkjole og plettfri neglelakk. Mer glamorøst enn det blir det neppe.

I alle fall ikke her i huset.

Kommentarer
  1. Vulkansk sier:

    Gleder meg til bilder neste fredag! Spent på om du velger like lårkort kjole.

  2. Sofie sier:

    Haha, ler meg ihjel av enkelte av innleggene dine.. Du skriver så godt! Gleder meg også til bilder neste fredag 😉

  3. Ina sier:

    Haha! Hjemme hos meg leses Fotballfrue-bloggen jevnlig, som oftest iført slakk joggebukse og et skeivt flir i munnviken fordi det er så laaaangt fra min hverdag – og så switcher jeg over til din blogg og gliser enda bredere fordi jeg kjenner meg sånn igjen… Digger bloggen din, Anna!

  4. maribaa sier:

    Fantastisk innlegg. Dress up for friday gikk meg hus forbi også.

  5. Lisbeth sier:

    Ååå herlig blogg du har- liker godt at du er ytterpunktet til fotballfrue!!
    Selv kaller jeg meg sjefsbreddefotallfruen med en mann,som trener tre jentelag- todøttre som spiller fotball- alle fire digger Liverpool- og vifår med oss fotball på tv+ at stadion ligger rett nedenfor huset! Jepp her går det kun i fotball:):)
    En venninde av meg er sjefsfotballfrua- hun digger alt fotballfrua gjør- mens jeg digger deg. Vi har mye moro med dette:)
    Så et lite sitat til slutt som jeg fant på et skilt som jeg gav Gubben( henger nå på kjøkkenet): AV ALLE UVIKTIGE TING I VERDEN- ER FOTBALL DET VIKTIGSTE:)
    Klem

  6. Sissel sier:

    Ler høyt. Du er den kuleste fruen. Og den peneste.

  7. Takk, Sissel og Lisbeth, blir så glad for ros:)!

Legg igjen en kommentar

