Ordning og reda

Posted: juli 26, 2013 in Hverdagsliv
Tags: , ,

Jo da, det er ferie. Men verken jeg eller hovedfrua kan flate helt ut av den grunn.

Vi har da hjem å ta vare på må vite, og sannelig har vi ikke brukt denne uka på samme, helt absolutt nødvendige, gjøremål:

Å rydde i skoene våre.

Fotballfrua har viet et eget rom til formålet:

Fra fotballfrue.no

Orden i rekkene på fotballfrue.no. Dette er klasserydding!

Og jeg har fikset skoene våre fra dette:

kjk

Til dette:

kkl

Fiks ferdig ryddet på to minutter, yes I can!

Tipper både jeg og fotballfruen er fornøyde med oss selv nå, og unner oss en brownie og et glass vin etter slitet.

Eller, det er kanskje bare meg det…

Kommentarer
  1. Linn sier:

    Hehe 🙂

  2. Hege sier:

    Hm, det der så veldig ut som vårt oppholdsrom til skoene. Og så jeg som trodde det bare var mine sko som var uheldige som havnet hos en eier som ikke ga dem mer enn én kvadratmeter å boltre seg på. Godt å se at det er flere sko som sliter.

  3. kari sier:

    Akkurat som her skohylla hos deg og jeg rydder like raskt som deg 😉

  4. Eve sier:

    Haha, du er bare herlig!!! Vil heller ha det slik som deg… og det har jeg, heldigvis

Legg igjen en kommentar

