Opp og avgjort

Posted: juli 9, 2013 in Hverdagsliv
Tags: , , ,

Det er noen ting som er greit å ha opp og avgjort før man gifter seg med hverandre.

Hvilke ukedager hver av oss skal få lov til å gå med stripete genser for eksempel?

lkl

«Fra nå av kan du ha stripegenser mandag, onsdag og fredag, så tar  jeg resten, ok?»

Men det finnes også spørsmål som er enda viktigere å få svar på før man gir hverandre sitt endelige ja, og lover og elske og ære og henge i lag i utallige gode og onde dager.

Hvem er best i minigolf?

jkkjk

Ole tar litt lett på oppgaven til å begynne med…

Men han skjønner fort at det er fåfengt mot mitt naturtalent, og ikke minst, min evne til å yte mitt beste når det gjelder:

lkl

Dette er ikke lek og moro, dette er blodig alvor.

Når Ole oppdager at den tilbakelente taktikken ikke funker må han ty til skitne triks for å henge med, som å forsøke å intervjue meg med golfkøllen når jeg prøver å fokusere, tilfeldigvis «miste» ballen sin på banen like før jeg skal slå og å få sine medspillere (les femåringen) til å omtale seg som «pikenes favoritt».

Alle desperate og selvfølgelig, bortkastede, forsøk:

mm

Presisjon, konsentrasjon og rått talent = enkel seier for yours truly.

Da var den saken opp og avgjort, så får vi se om vi rekker å kåre en boccia-, kubb- og badminton-mester før lørdagens bryllup.

Hvordan kan man ellers virkelig vite hva slags menneske man gifter seg med?

Kommentarer
  1. Lykke til med alle mesterskap og ikke minst den store dagen på lørdag!

  2. Lammelåret sier:

    Lykke til med dagen som kommer!

  3. Mette sier:

    Tillykke med den store dagen i morgen.. 🙂

  4. BareBea sier:

    Håper dagen i dag blir akkurat så fantastisk som dere er.
    Klæm Beate

Legg igjen en kommentar

