Voksent

Posted: juni 6, 2013 in Hverdagsliv
Tags: , , , ,

I år som i fjor, som i året før der og så videre så har jeg faktisk bursdag på denne dagen, 6. juni. Det har blitt en slags tradisjon kan man si.

Og jeg synes det er rett så stas, virkelig. Men jeg skjønner at jeg begynner å dra på åra når kollegaen spøkefullt gratulerer meg med 32-årsdagen, som om 32 liksom er crazy ungt sammenlignet med min virkelige alder…(og det er det slettes ikke).

jjk

Skrekkblandet bursdagsfryd og et ekte (crispy) duck face.

Men min kjære kollega har et poeng:

Jeg har blitt voksen. Bursdagen ble feiret med dinner &  a show, og etter tre glass vin ble jeg sur i magen og begynte å tenke på morgendagen. Kvart på elleve satt vi på trikken hjem:

Vel, jeg har i alle fall ikke så mange rynker som det to år yngre skrukketrollet ved siden av meg.

Vel, jeg har i alle fall ikke så mange rynker som det to år yngre skrukketrollet ved siden av meg.

Kvart over elleve var kosebuksa på:

nn

Frokostblanding og melk for å roe magen, det er voksent det!

Ja, jeg er kjedelig, men det aller beste med å bli 34 år er at det er jeg voksen nok til å si følgende:

Det gir jeg fullstendig f… i!

Kommentarer
  1. Mette sier:

    Gratulerer med dagen, fra fast leser. Godt å bli voksen og gi litt blaffen… Selv er jeg i hagen og plukker snegler.. i pysjebuksa og kunne ikke brydd meg mindre..

  2. Lammelåret sier:

    Gratulerer med dagen! Bare barnet, hehe!

  3. Hurra førr gratulere med dagen! 😀

  4. Hege sier:

    Gratulerer med dagen! Jeg har bursdag i morgen og jeg blir faktisk bare 32! Crazy ung fortsatt.

Legg igjen en kommentar

