(Vaffel)hjertevenn

Posted: mai 28, 2013 in Hverdagsliv
Tags: , ,

Joda, han kan av og til fyre seg opp litt den såkalt sindige østerdølen som jeg bor sammen med. (Og jeg kan da være rimelig lettantennelig selv. Det innrømmer jeg glatt).

Men først og fremst er han en mann med et hjerte, og ganske ofte et vaffelhjerte, som plutselig ligger på pulten min når jeg kommer tilbake fra et møte eller noe.

jkj

Frynsegoder når man deler arbeidsplass…

Og selv om akkurat dette hjertet blir spist opp før du rekker å si kjærli…., så er jeg likevel villig til å sette penger på at vi varer en god stund. For Ole er nemlig min (vaffel)hjertevenn. Så det.

Legg igjen en kommentar

