Ett år eldre

Posted: april 29, 2013 in Hverdagsliv
Tags: , ,

For ett år siden, da Ole fylte 31, lagde jeg denne kakekatastrofen:

nkjk

Svartbanning og surning da jeg etter timesvis med slit endte opp med klumpete, ekkel sjokoladekrem. 

I år har jeg lært:

jkjk

Sjokoladekake til 39, 90 på Bunnpris og hovedpersonen er like blid som i fjor.

Ole er blitt et år eldre, men ikke minst har jeg blitt et år eldre – og lært at mandag ettermiddag ikke nødvendigvis er dagen for de store, ambisiøse kakeprosjektene.

Hipp hipp hurra for nyvunnet visdom og for bursdagsbarnet Ole!

 

Kommentarer
  1. anonym sier:

    Kjøpekake er fortreffelig! Jeg anbefaler også Toroposer på det varmeste. Ingen som merker forskjell på det og hjemmebakst (sånn om du skulle trenge det ved en senere anledning).

Legg igjen en kommentar

