Hurra for meg!

Posted: april 10, 2013 in Hverdagsliv
Tags: , , ,

I dag fyller denne bloggen sannelig ett år, hipp hipp og hurra og gratulerer med dagen til meg selv!

I anledning dagen har det selvsagt vært en rekke prominente personer som vil gratulere.

Noe overraskende var det likevel at denne karen har et brennende engasjement for norsk breddefotball:

kjkj

Nei, men, det er jo Robbie Fowler jo!

Okei da, så var det kanskje ikke slik at han ba på sine knær om å stille opp med Tynset-skjerfet, men han var i alle fall fornøyd med at «it was the right colours at least…».

En annen Tynset-fan i anledning dagen var han her:

jkjk

En smørblid Freddy Dos Santos frykter alvdølene blir forbanna når de ser dette….

…og i Hamburg sitter en vaskeekte fotballfrue som innrømmer at hennes liv som småbarnsmor av og til minner mer om breddefotballfruas enn om hovedfruas.

jkjk

Per Ciljan Skjelbred og kona Kristina er Trygg/Lade-supportere, men gjør et lite unntak her.

Jo da, det er gøy med bursdag, men de aller fineste gratulasjonene har jeg fått av dere som har vært innom denne bloggen hele 600 000 ganger det siste året. Det er jeg utrolig glad for, så tusen, tusen takk!

Og så har jeg én fan som jeg setter ekstra stor pris på, for uten han hadde det slettes ikke vært noen blogg:

jkjkj

Min kjæreste breddefotballtrener, Olekå.

 

 

Kommentarer
  1. Linn sier:

    Gratulerer!

  2. John sier:

    Det er bare en Gud- Robbie Fowler

  3. Mari sier:

    Hipp hurra for den aller beste bloggen! Måtte d bli mange flere år!

    PS: Jeg håper Kalle kommer tilbake!

  4. Lammelåret sier:

    Wow, det er utrolig gode tall!

    Gratulerer med dagen, la det bli et toårs-jubileum også.

  5. Mette sier:

    Hurra for bloggen, følger deg selv om jeg ikke bruker å kommentere..

  6. Anne Birgitte sier:

    Gratulerer med jubileet, og håper det blir mange flere år til 🙂 Har hatt meg mang en god latter med dine gode hverdagsbeskrivelser 🙂
    Håper virkelig Kalle kommer til rette!

  7. Astarkvedja sier:

    Gratulerer! Velfortjent! Har ingen sett Kalle?

  8. Øyvind:P sier:

    Gratulerer med ettårsjubileum! Det har vært en fornøyelse å lese denne bloggen i året som har gått, og jeg gleder meg til fortsettelsen. 🙂

  9. Tusen takk for gratulasjoner, dere er bra greie! Og Kalle er dessverre fortsatt borte for de som lurer…

  10. Ingeborg sier:

    Gratulerer masse, det er 600.000 velfortjente lesere!

  11. Eivind sier:

    Gratulerer så mye med jubileum! Vi er veldig glade for at breddefotballen løftes fram i lyset, og personlig har jeg stor glede av å følge bloggen din. Mvh Eivind Selven, styreleder Trøndelag fotballkrets.

  12. Anne sier:

    Gratulerer! 🙂

  13. Hurra for ettåringen! Blåser ballonger og roper. Litt. Stille… Gratulerer uansett 😀

  14. Pia sier:

    Ha ha, grattis! Go Tynset!

  15. notisboka sier:

    Grattis!!! Du inspirerer!!

Legg igjen en kommentar

