Lille larven aldri mett

Posted: april 3, 2013 in Hverdagsliv

En ting er å gå rett fra påskeferie til kveldsvaktuke og ti dager på rad på jobb.

Noe annet er å gjøre det i sterk påskemarsipanabstinens.

Det er rett og slett bare dumskap når jeg tenker meg om. For hver gang jeg prøver å tenke en fornuftig tanke så overdøves det av en annen:

«Jeg er sulten!», roper magen min. Og jeg prøver å svare med «så spis dette da»:

klkl

Men fortsatt var jeg ikke mett…

«Jeg vil ha myke, søte kyllinger med sjokoladetrekk og kolibriegg rullet i tuttifruttistrø», roper magen.

«Slutt og mas. Du får nøye deg med dette», svarer jeg.

jkjk

Men fortsatt var jeg ikke mett…

Jeg har til og med forsøkt å stille sulten på den måten jeg har hørt ekte bloggere gjør, men det hjalp ikke:

lkl

Jeg var fortsatt ikke mett…

Nå vet jeg ikke min arme råd. Men jeg har en liten mistanke om at så lenge magen min vet at dette fortsatt befinner seg i skapet…

,m,m

…så vil den ikke slutte å mase på meg.

 

 

Kommentarer
  1. Tror vi har samme magen 😀 Skummelt når de vet hva som er i skapet…

    Jaja, snart helg – da lever innholdet i skapet farlig 😀

  2. Karianne sier:

    Ah….så kjent… 😉

Legg igjen en kommentar

