Eksistensiell kvikklunsjkrise

Posted: mars 31, 2013 in Hverdagsliv
Tags: , ,

Påsken er min absolutte favoritthøytid. Null stress, null forventninger og masse, masse marsipan.

Eller, jeg tar tilbake det om null stress og forventninger. For denne påsken har jeg nemlig grublet på et spørsmål av det eksistensielle slaget:

Om man ikke har delt et eneste bilde av skiløyper og strålende sol på sosiale medier, har man egentlig hatt påske da?

Har jeg overhodet eksistert de siste sju dagene når ingen har sett verken fregnene mine,  de glade barna, de nye solbrillene eller de endeløse viddene?

Jeg begynte å tvile, og det var bare ett å gjøre:

Gå til innkjøp av Kvikk Lunsj og ta fram kamera:

klk

Hei verden, jeg er riktignok ikke på fjellet, men jeg er her i sola jeg også!

Og med ett følte jeg meg roligere.

Nå er det dokumentert, og verken jeg eller noen andre kan lenger tvile på at også jeg har hatt en fantastisk påskeferie.

Kommentarer
  1. Se der, ja, vi begynte å bli bekymret 😀

    God påske 😉

  2. Rita Hansen sier:

    nyhetsfeeden min på Facebook har også vært full av skispor/ skigåere/ sol etc. Men siden jeg både fant 6 pk med kvikk-lunsj (til kun 19 kr) og et lass med appelsiner, synes jeg påsken min har vært fantastisk uten å være med å bidra til det som garantert ville blitt en redningsaksjon om jeg skulle gått på ski 🙂
    (Har ikke gått på ski siden jeg gikk i 5 klasse på barneskolen… og nå er jeg… kremt…. 41 i noen dager til).

  3. Azra Halilovic sier:

    Anna, jeg må bare spørre: Hvor har du den genseren fra?! Den er veldig veldig fin 🙂
    klem, Azra

  4. Azra Halilovic sier:

    ja ikke sant, er det ikke derfor man bllgger e g e n t l i g? Klær, skjønhettips, mat og sånt 🙂 Jaja, bare greit at den ikke er i produskjon mer, er på «ingen shoping til jeg dør» regime nemmlig. Uansett, takk for svar og god helg!

Legg igjen en kommentar

