Bridezilla

Posted: mars 13, 2013 in Hverdagsliv
Tags: , , ,

Jeg var og prøvde brudekjoler her om dagen. Og det forløp seg omtrent sånn:

På vei inn til brudesalongen hadde jeg planen klar. Jeg skulle ha noe enkelt, ikke så mye stæsj, i alle fall ikke noe tyll og annet tull. Det er jo tross alt andre gang jeg gifter meg og jeg er jo godt oppi 30-åra og…

HERREGUD, SE PÅ DE KJOLENE DA!!!! BLONDER! SLØR! STRASS! OIOIOIOI!!

Dere skjønner kanskje hva som skjedde? Min indre bridezilla, barndommens prinsessedrøm og forfengeligheten tok tilsammen overhånd og lot damen i butikken fore meg med den ene kjolen mer ekstravagant enn den andre.

Bridezilla

Kate Middleton kan gå og legge seg, eller føde en unge eller et eller annet, i sommer er det min tur!

Nei da, jeg endte ikke opp med denne kjolen. Men gikk jeg for den opprinnelige planen, eller overga jeg meg til tyll og marengs?

Det forteller jeg ikke før 13. juli.

Kommentarer
  1. Gratulerer, og lykke til! 🙂

  2. Frode sier:

    Dævven. Fin! 🙂
    Nå fikk jeg lyst til å gifte meg med noen også.

  3. Barbro sier:

    Gratulerer så mye 🙂
    Men er ikke Ole faren til lillejenta? Man må jo være gift for å adoptere. Ikke for å blande meg i privatlivet ditt, ble bare litt stuss her 🙂

  4. Ju-hu!

    Prøving er gøy. Hadde knallrød brudekjole. Dette blir uansett bra, du har jo hittil vist god smak og god humor, hva kan da gå galt?

    Lykke til på dagen 😀

  5. havku sier:

    …Og der begynte den lille prinsessen inni meg å hyle i ren entusiasme.. Jeg gleder meg til å se hva du endte opp med 🙂

  6. Milla sier:

    Men er dere ikke gift allerede da? Er det bryllupsfest på gang, derfor kjoleprøving?

  7. Anne sier:

    hei får itj linken te å fungere…

  8. Anne sier:

    Smashing! Middeltons, go home! 🙂

  9. Ann K sier:

    Der har jeg vært! Kjempe god service 🙂
    Å veldig morsomt med kjoleprøving 😉

Legg igjen en kommentar

