Still going strong

Posted: mars 2, 2013 in Hverdagsliv

Jeg forstår det om ryktene har begynt å gå.

Ikke har jeg blogget på en uke, og ikke har vi vist oss offentlig sammen på lenge. Jeg kan faktisk ikke huske sist vi var på en premiere, motevisning eller en prisutdeling, og vandret sammen opp den røde løperen mens vi småkysset for pressen, og bare strålte av lykke.

Så i disse oppbruddstider så kan jeg altså forstå at dere spekulerer, at dere holder pusten i uutholdelig spenning, mens dere fortvilt spør dere: Hvordan går det egentlig med breddefotballens Posh & Becks, paret som har vært et forbilde på kjærligheten for så mange og som har delt alle livets sider med dere på denne bloggen?

Til dere kan jeg bare si følgende: Pust med magen, vi holder fortsatt ut og dette bryllupet er på ingen måte avlyst.

jkjk

Still going strong. Enn så lenge.

Kommentarer
  1. linda sier:

    Det var da enda godt! Da er troen på kjærligheten fortsatt intakt, selv om det så mørkt ut her tidligere i uken… 😉

  2. Susanne sier:

    Herlig =)

    E ailltid så artig å læse ka du har å komme med =)

  3. Puh, det var jammen meg godt vi fikk avklart. 🙂

  4. Jess! Søvnløs noen netter nå. Sove litt blir godt. Natti 😀

  5. alenefruen sier:

    trekker et lettelsens sukk

  6. Tone sier:

    Herlig! 🙂 Du skriver så bra, en av hverdagens må høydepunkt når du har publisert noe på bloggen.

Legg igjen en kommentar

