Sexy (and I know it)

Posted: februar 22, 2013 in Hverdagsliv
Tags: , , ,

Om dere ikke var klar over det, så er det nye nå å posere lettkledd for bladet Mann.

Eller, det er jo ikke det nye, men snarere det gamle.

Det nye er at det er de streite, sunne, blide og tilsynelatende veldig ordentlige TV-jentene som stiller opp i undertøyet i håp om å ikke virke så streite og sunne og ordentlige, men heller litt frekke og uforutsigbare.

Nå sist NRK-sportens og barne-TVs Carina Olset:

Carina Olset

Skjermdump fra dagbladet.no

Nei, slik har jeg aldri sett NRK-stjerna før, og det er jo kanskje ikke så rart siden hun er på soverommet og i ferd med å gå å legge seg. Ikke en setting jeg pleier å være sammen med Carina Olset (eller så mange andre) i.

Men flaks for Olset da, at hun pleier å ha så fjongt undertøy og lekkert hår når hun går til sengs. Hadde jeg skulle stilt opp for bladet Mann, hadde resultatet blitt noe sånt:

jkjk

Jeg sover vanligvis i denne Spurs-t-skjorta (som jeg vant på pub-quiz sammen med min eks-mann for ti år siden), og når det er kaldt, Ulvang-sokker.

Av en eller annen grunn tror jeg ikke denne forsidejenta hadde solgt like mange manneblad, men du verden så godt jeg sover om natta.

Kommentarer
  1. Frode sier:

    Tja, kvardags-sexy er også sexy. 🙂 Sokker er derimot litt turn-off. 😛

  2. Hanne sier:

    Haha, fantastisk!!

  3. Barbro sier:

    Herlig!!
    Jeg «kjører også» T-skjorte og sokker stort sett, og sover såååå godt atte 🙂
    Stå på videre med denne bloggen din, du viser oss hverdagen slik den egentlig er – love it!! Synes nå at du er sjølveste «hovedfrua» jeg da 😉

  4. Anne på landet sier:

    Min mann synes du var riktig så pen:)

  5. kenneth Ericsson sier:

    Så lenge du har Spurs-skjorte, vil du alltid være sexy! Stå på! 🙂

  6. Nina sier:

    hahahaha, fantastisk!

  7. Eva sier:

    ha, ha, ha! dødsmorsomt!

  8. Benedicte sier:

    hahaha, jeg elsker dette innlegget 😀 synes du skulle prøvd å sende inn bildet til dem 😉

Legg igjen en kommentar

