Ekte kjærlighet

Posted: februar 14, 2013 in Uncategorized

Da Ole dro på jobb i morrest var det ikke mye koz, klemz og god valentinesdag kjære.

Nei, da.

Der var mer «jeg kommer ikke til å gjøre noe utav det derre valentinesgreiene altså, bare så du vet det…»

Men da han kom hjem var det sannelig med langstilkede roser, rødvin og smågodt.

hjhj

Det er mulig jeg burde skjønt det da jeg så hvilken genser han hadde på, men det var først da Ole tilfeldigvis oppdaget at «oi, vi har kanalen som viser Tottenham i kveld» at jeg la sammen to og to.

Flaks for meg da at jeg liker å se Tottenham på TV, og jeg liker å drikke vin, og sannelig liker jeg smågodt også!

Og aller mest så liker jeg mannen min.

Kommentarer
  1. Lammelåret sier:

    Nydelig!
    En veldig fin kveld, altså. Godt for deg!

  2. 3barnsjobbemamma sier:

    Tulipaner og Liverpool-kamp her;-) Ja ja,- man får ta romantikk der man kan få!

Legg igjen en kommentar

