Utslått

Posted: januar 15, 2013 in Hverdagsliv

De siste tre dagene i breddeheimen:

To foreldre ligger utslåtte i stua, en svak eim av sprit fyller rommet og fem-åringen er på sjølstyr og har lært å smøre brødskiva si sjøl.

Nei da, du trenger ikke sende en bekymringsmelding til barnevernet riktig ennå.

Ondskapen heter salmonellaforgiftning og spritlukta skyldes overdrevet bruk av antibac.
Og femåringen får både kjærlighet, mat og omsorg, om enn litt sparsomt med aktivisering for tida.

Det er av nevnte grunner også litt sparsommelig med oppdateringer her inne, så benytter derfor anledningen til litt selvreklame: Jeg skal nemlig møte selveste Olaug Nilsen til litterær salong på Trondheim Folkebibliotek tirsdag 29. januar, om tidsklemma, småbarnsmødreliv og ymse under parolen «Fruer for faen».

Og så lenge du befinner deg innenfor noen mils omkrets, og ikke ligger flat med salmonellaforgiftning, så synes jeg rett og slett du skal komme og høre på!

Kommentarer
  1. Silver sier:

    Skal si du er hard på detoxen etter jula 😉 god bedring og break a leg på «fruer for faen»

  2. Mildrid sier:

    Jeg kommer!

  3. pappahjerte sier:

    Kjør samme triks som vi bruker på bikkja: fiskeboller. Funker hver gang. Og vær påpasselig med inntaket av saltpastiller ellers blir du aldri kvitt fandenskapen. Lykke til videre med kuren 😉

  4. notisboka sier:

    Det skulle eg gjerne ha fått med meg! Dvs. Fruer for faen. Salmonella står eg over. 🙂 Berre synd Trondheim ikkje er her eg er!

  5. Skulle gjerne hørt på. Dere må gjerne overføre på internett 😀

  6. Anne sier:

    Åh fysj – salmonellaforgiftning har jeg hatt en gang også og jeg har aldri vært så dårlig hverken før eller siden. Håper dere har fått en mildere versjon en den jeg fikk, og ønsker samtidig god bedring!

Legg igjen en kommentar

