Hjelpetrengende

Posted: januar 7, 2013 in Hverdagsliv
Tags: , , ,

Én ting er å bikke 30. Noe helt annet er å motta et brev fra ortopedisk avdeling ved St. Olavs som forteller deg at: «Det er konkludert med at du har behov for hjelp.»

Og det er ikke en fancy kneskade det er snakk om, nei da: Jeg har vondt i hofta.

Ikke at jeg er alene om det altså. Der er meg, og en hel gjeng med andre på noen-og-seksti.

kjkj

Drar ned gjennomsnittsalderen på venterommet betraktelig. Skeptisk.

Og når jeg har vært så dum/smart at jeg har gifta meg nedover i alder, så svir det ekstra hver gang jeg må bøye meg for nok et aldringstegn.

På den lyse siden inngår opptrening av glutealmuskulaturen i behandlingen, så tipper jeg er klar for å ta opp kampen med Norges peneste rumpe (les: Idol-Tone) om noen få måneder.

Det er i alle fall vinklingen jeg har solgt inn til Ole.

Kommentarer
  1. Lammelåret sier:

    Du får plukke ut den lekreste fysioterapeuten du kan finne, så får nok pipa en annen låt!

  2. Synes du er flink til å vinkle det positivt 😀 Lykke til!

Legg igjen en kommentar

