Bredde-detox

Posted: januar 5, 2013 in Hverdagsliv
Stikkord: , , ,

Jeg har, som ekte fotballfruer skal, startet året med en skikkelig detox.

Det er en så herlig følelse dere, julekiloene bare renner av og man kjenner seg seg så…, ja, tom, er vel ordet jeg leter etter.

I tillegg til å være særdeles effektiv, er kuren jeg bruker også veldig billig. Alt du trenger å gjøre er å ha barn i barnehage eller oppsøke andres barn, og gjerne klemme litt på dem og passe på å ikke vaske hendene etterpå.

I tillegg trenger du følgende kit, som enkelt kan kjøpes på nærmeste dagligvarebutikk:

Knekkebrød uten pålegg og cola gjør susen.

Knekkebrød uten pålegg og cola holder deg gående i dagene kuren står på.

Og etter noen dager (som kan være noe ubehagelige) er du klar til å vise deg blant folk igjen, og smile mens du triumferende konstaterer at «jeg la ikke på meg et eneste gram i jula jeg!». Litt gusten og blek, kanskje, men ikke verre enn at litt rouge og leppestift gjør susen.

Lykke til!

 

Kommentarer
  1. Anne fra Molde sier:

    Effektiv og hardtslående kur men man skal vel lide for skjønnheten.. God bedring! 🙂

  2. line sier:

    Ikke bra… men en kan jo ikke bare slutte og klemme av den grunn. Riktig god bedring!

  3. Hehe… en ekte detox der gitt… du er nok tøffere en hovedfrua 😉

  4. pappahjerte sier:

    Haha! 🙂 Begynte å bli urolig for om det plutselig skulle dukke opp noe Biodrain-reklame, men neida 😉

    Men atte du, hvis du virkelig har lyst på et voldelig militærkupp i magen, skal du først leve på norsk julediett (les ribbe og pinnekjøtt i 4 uker) og deretter sparke igang det nye året med et stooort glass grønn smoothe til frokost. Huhei hvor det går 😉
    Oppskrift, sier du? Klabert! http://pappahjerte.no/gronn-smoothie-verdens-sunneste-frokost/

  5. Snuffeldyret sier:

    For å sitere Emily i The devil wears Prada; jeg er bare en magesjau unna min idealvekt..!

  6. Silver sier:

    Så moro at vi følger samme detox! Jeg starta idag – tenkte at mandag er en god dag å starte på – så har nok litt igjen før jeg kan anse meg som ferdig detoxet, men regner med at du er som et nytt menneske igjen med den tomme, gode følelsen i magen! *deilig* ikke sant?!

Legg igjen en kommentar

