Lykkelig i bredden

Posted: januar 2, 2013 in Hverdagsliv
Tags: , ,

Da har Ole dratt avgårde på årets første Tynset-trening, og la meg bare si det med en gang:
Det kommer til å bli en lang sesong.

Jeg surna allerede da jeg fikk en mail fra min kjære merket «Grovplan Tynset 2013» for noen dager siden.

Det var den fotballpausen.

«Men kampene starter ikke før i mars, hvor ille kan det være», tenker du kanskje?

Ganske ille. Tre treninger i uka, treningssamlinger i helgene (Jepp: lørdag OG søndag, og flere økter om dagen), og selvsagt noen treningskamper for å krydre det hele.

Vi leker jo ikke tredjedivisjon her i huset.

Og det er i disse stundene jeg kjenner et lite stikk av misunnelse, og drømmer om å være en ekte luksus-WAG, som dama til han under til høyre, i stedet for å sitte hjemme og vente på han under til venstre.

mm,

Ole og Rafael Van der Vaart

Helt til jeg ser saker som denne:

nknm

Da er det ikke så verst å være breddefotballlfrua til verdens snilleste Tynset-trener likevel.

Kommentarer
  1. lillemeg1982 sier:

    Er ikke alltid gresset er «grønnere» på den andre siden veit du:-P. Må få si(skrive) at du er en flott dame, og har en morsom blogg:-D. God kveld.

  2. Nei, lysluggen er nok en ‘keeper’, han ser ut som en godgutt og snill mann. Er ofte å foretrekke fremfor sleske med masse penger.

    Ihvertfall det jeg trøster meg med 😀

  3. Carina sier:

    Au da! Selv er jeg pensjonert håndballfrue (vel, strengt tatt er det vel han som er den pensjonerte..), så skjønner godt hva du mener med all ventingen..(og sure sokker!);) men gresset er jammen ikke alltid grønnere på den andre siden nei! Godt nytt år!

  4. Marianne sier:

    Haha, ler godt av innleggene dine! Utrolig behagelig med folk som er så lite selvhøytidelige! Godt nytt år til deg og dine, ser fram til masse gullkorn i 2013 🙂

  5. Sunnmørsjente sier:

    Du får prøve å fylle dagene sånn som hovedfrua da vettu, har du sett for en slitsom dag hun har hatt i dag? 🙂

  6. karna sier:

    Godt nyttår til deg og dine, ser fram til mange gull»fotballer» dette året 😉
    For et herlig på jorda innlegg dette er, ække gull alt som glimrer!

  7. Ha ha, dere er fine! Takk for kommentarer:)

  8. Mita sier:

    Himmel, for en herlig avslutning på blogginnlegget. 😀

Legg igjen en kommentar

