Nytt år, nye umuligheter

Posted: januar 1, 2013 in Hverdagsliv
Tags: , , ,

Selv om jeg høylydt proklamerer at, «nei, jeg har såvisst ingen forsetter, denne jenta hever seg over sånt»,  så er jeg er ikke større enn at jeg også tenker den samme tanken hver eneste nyttårsaften (og med jevne mellomrom året gjennom): Trene litt mer, spise litt sunnere.

Og jeg er vel neppe alene her.

Men det er en enkel grunn til at jeg sjelden går høyt ut med planene om et nytt  og forbedret jeg.

I år er denne grunnen å finne her:

jkjkj

Dattera fant mandelen i grøten før jul, jeg fant marsipangrispremien hennes i sukkerabstinensdesperasjon første nyttårsdag.

For jeg må dessverre innrømme at min fars uttrykk passer like godt i år som i fjor:

Nytt år, nye umuligheter!

 

Kommentarer
  1. Helt sant!

    Godt umulig nyttår!

  2. Ho mor sier:

    Synes du bare skal ha ett nyttårsforsett, å oppdatere bloggen ofte!

Legg igjen en kommentar

