Truseløs i New York

Posted: desember 11, 2012 in Hverdagsliv
Tags: , ,

Alt det der styret med å pakke…

Unødvendig.

Da vi kom til New York kom nemlig alle de andres bagasje. Men min?

Å, nei da.

Den rakk de ikke å få med fra Køben,  og jeg hadde to valg da jeg startet på min første ordentlige dag i New York:

1. Å vrenge trusa

2. Låne bokser av Ole.

Det ble det siste, og nei, det var ikke den hullete greia jeg har vist fram til spott og spe tidligere, men en helt ny og ubesudlet en…

hkjkjk

Litt skeptisk, men mest takknemlig.

Mangelen på bagasje ble litt veid opp av at vi har denne utsikten fra leiligheten vår:

lkl

44. etasje med utsikt over Manhattan.

Men bare litt.

For mangelen på bagasje resulterte også i kleine scener som denne:

jkjk

Ole på trusejakt sammen med sin svigermor. Her med en leopard-string-variant.

Det ble ikke den lille snertne saken over, men det ble i alle fall nytt undertøy på meg.

Den store  romantiske effekten har det ikke, siden vi begge sovner sittende, fulle av jet-lag i åttetida om kvelden.
Men jeg må innrømme at det er litt lettere å leke «Carrie» i fancy butikker med lekkert undertøy på, enn med Oles bokser.

Selv om jeg motvillig må innrømme at jeg nok hadde vært Miranda i det universet der…

 

 

 

Kommentarer
  1. Anita sier:

    Kjedelig!! Men å få noen ekstra lapper å handle for av forsikringsselskapet inntil baggasjen dukker opp, det er jo aldri feil 😉 kos deg i NYC! Bare litt sjalu her jeg snør ned i Trøndelag…

  2. Truseløs men ikke rådløs. Veldig bra 😀

  3. 😆

    Det blir ihvertfall morsomme blogginnlegg av slik 🙂

Legg igjen en kommentar

