Familien flekk

Posted: desember 3, 2012 in Hverdagsliv
Tags: , , , ,

Det er noen mennesker jeg har den dypeste respekt og beundring for.

Det er de der som alltid er ordentlige i tøyet, aldri en skrukk på skjorta, aldri en flekk på skjørtet.

JEG FATTER IKKE HVORDAN DET ER MULIG?

Jeg mener det. Hvordan i all verden får de det til?
Det er en hemmelighet jeg frykter jeg aldri vil få ta del i.

Jeg har nemlig samlet noen bilder av oss fra de siste ukene, og det er et trist syn:

jkjk

Ole kommer hjem fra jobb med neseblod på genseren.

lklk

Jeg har sølt olje på den svindyre favorittbuksa som jeg nettopp kjøpte som erstatning for den svindyre favorittbuksa jeg fikk pennesøl på…

klk

En annen favorittbukse etter at jeg skled i søle på søppeldynga og fikk hull i både buksa og kneet.

Min

Min personlige favoritt: Ole glemmer at det også er et hull i toppen av sprøyteposen når han pynter pepperkaker.

Med andre ord, jeg tror ikke vi noen gang blir et sånt plettfritt superpar hvor ikke et hårstrå er tilfeldig plassert.
Men det er klart, om noen vil hviske meg svaret på hemmeligheten, så sier jeg ikke nei.

Om ikke annet hadde det redusert buksebudsjettet kraftig.

Kommentarer
  1. Har heller ikke fått det flekkfrie genet, men olje og fett må bukke under for Zalo, dermed er mange plagg reddet her i huset. Ta bare litt oppvaskmiddel på flekken, la virke litt og vask på vanlig måte 😀

    Lykke til fra ho som absolutt ikke er husmor 😉

  2. Ida D. sier:

    Jeg er dessverre en av de… 😉 Jeg ble opplært av mamma fra jeg var liten at ALT tøy skal styrkes, nå når jeg etterhvert bort alene med mannen er det ganske så slitsomt. Men, det kunne ikke falle meg inn å ta på meg ustrøket tøy dessverre. Hihi!

Legg igjen en kommentar

