Stjernetreff

Posted: november 27, 2012 in Hverdagsliv
Tags: , , ,

Av og til kan selv den mest drevne journalist bli litt starstruck.

Da dette bildet kom på mms fra Ole i kveld, så skjønte jeg  at den sindige østerdølen hadde fått opp pulsen et par hakk:

Saga og Rafa. To legender i Hamburg!

Ole er nemlig på reportasjetur i Hamburg for å prate med Per Ciljan Skjelbred, og gikk seg på selveste Rafael van der Vaart utenfor pressesonen etter kampen.

For en Spurs-fan er dette stort. Veldig stort.

Da får det bare stå til at Ole var på slutten av dag to med samme klær fra ytterst til innerst, fordi bagasjen ikke hadde dukket opp. Etter 48 timer med konstant jobbing og 47 mil i bil hadde han fortsatt ikke rukket å kjøpe nye, så jeg lurer litt på odøren rundt kjæresten min.

Skal man dømme etter rynkinga på van der Vaart-nesa så var det i alle fall på tide med et klesskift.

Men Ole selv tar det ikke så tungt:
«Rakk å kjøpe tannbørste på hotellet i går! Det er da noe!»

Kommentarer
  1. Anita sier:

    Det er like morsomt hver gang jeg er inne på bloggen din, den humoren du sprer rundt deg med er virkelig fantastisk:D jeg så deg forresten på shell orkanger her forleden, og jeg ble nesten litt starstruck da, jeg. Tenkte jeg skulle fortelle at jeg er fan muntlig, men det blir eller med en kommentar her i ny og ned. No offence, men når jeg blir startstruck av deg, så kan jeg bare tenke meg hvort fort breddefotballmannens hjerte slo når han møtte Rafa…haha!

Legg igjen en kommentar

