Kulturuke

Posted: november 11, 2012 in Kampdag

I morgen skal jeg forlate sporten, her representert ved disse to joviale karene:

Alltid god stemning med disse gutta på jobb.

Etter to og en halv måned med min kjære på nabopulten, skal jeg nå inn i et mer ukjent, skummelt landskap.
Jeg skal nemlig bli kulturjournalist.

Riktignok sitter kulturfolka bare 10 meter unna sportsredaksjonen i luftlinje, men i overført betydning er det betydelig avstand.

Tror jeg da.

For dette er slik jeg ser for meg kulturjournalistene:

Tøffe, übersmarte og seriøse.

Forhåpentligvis er dette nærmere sannheten:

Tøffe, übersmarte, seriøse OG snille.

Jeg velger å satse på at det siste stemmer best, og at jeg kommer meg gjennom min første kulturuke uten å måtte snike meg bort til Ole for koz, klemz og støtte underveis.

Wish me luck!

Kommentarer
  1. Ingvild sier:

    Lykke til! Kan ikke tro annet enn at det blir stor suksess! 🙂

  2. Ann sier:

    Lykke til ja 😉 Dette går nok bra ja!!

  3. Ellen sier:

    Dette kommer til å gå kjempebra, synes da de så veldig snille ut;-)) ellers så får du true med at gubben er ikke så langt unna…. 🙂

  4. Lykke til! De er nok snille også. Innerst inne 😉

  5. Hei
    I dag har jeg gitt deg ”I Love your Blog” Award

    Ta en tur på Bloggen min og sjekk det ut!

    Vidar

Legg igjen en kommentar

