Høy puls

Posted: november 5, 2012 in Hverdagsliv
Tags: , , ,

At jeg skulle sitte på TV som en slags kapasitet på sex og samliv kom noe overraskende på meg.

Og ikke minst på Ole.

For i dag var jeg en svipptur i Oslo for å være med på NRK-programmet Puls (se programmet her).

Og apropos puls: Jeg tror hjerterytmen var litt høyere enn vanlig da Ole satte seg foran TVen for å finne ut om jeg hadde delt våre innerste hemmeligheter på soverommet…

En spent ektemann før sending…

Jeg derimot, var hakket mer avslappet i Oslo der jeg fikk både volum i håret og farge i de bleke kinnene.

Lenger unna breddefotballen er det vanskelig å komme! Luksus!

Og det skadet heller ikke at min bror var kameramann på sending (helt tilfeldig, kors på halsen).

Greit å ha en storebror til å passe på en i studio…

Og til slutt så hjalp det bra på pulsen med rutinert programleder og en psykolog i nabostolen.

Og selv om han sperret øynene opp da jeg på riksdekkende TV antydet at menn (nevner ikke navn) kan få lyst plutselig og uforklarlig, for eksempel midt i Dagsrevyen…, så tror jeg Ole beholdt både hvilepulsen og verdigheten.

Puh! Godkjent!

Kommentarer
  1. minica sier:

    Julebrus no??? Anna, då!!
    (Men: Gler meg til å sjå Puls! 🙂 Og artig med bilete av deg og Mats. Oh, the memories!)

  2. Gudrun sier:

    Såg Puls, og d va så braaa, Anna – stoljt tå dæ ❤ Go girl, go 🙂

  3. Mildrid sier:

    Synes du gjorde en fin figur i går!

  4. Louise sier:

    Jeg ser på NRK på nett når jeg savner Norge, så jeg sitter i Spania og titter på puls i blant. Så så jeg deg og hørte om bloggen 🙂 Liker!!! =)
    Flott navn på mannen altså 🙂 min heter også Ole ❤

Legg igjen en kommentar

