Bakpå

Posted: oktober 26, 2012 in Hverdagsliv
Tags: , , , , , ,

Det er ingen hemmelighet at jeg er litt bakpå med det meste.

Denne uka er intet unntak.

Tirsdag for eksempel begynte jeg å pakke ut denne:

Min dårlige samvittighet i to uker nå…

Og på onsdag rekker jeg endelig å komme gjennom helgeavisene:

Avisene har en tendens til å hope seg opp hjemme hos oss.

Og torsdag ble vi slett ikke overrumplet av været, jeg rakk bare ikke gjøre noe med det:

Hva?!? Er grillsesongen over allerede??!

Og i dag gjør jeg meg klar til å ta forrige helgs helgevask:

En vaskeekte hybelkanin. Ingen utrydningstruet art i breddeheimen.

Og jeg må innrømme at jeg blir litt svett av å være konstant bakpå.
Så svett faktisk, at jeg måtte veie opp med å være tidlig ute med et eller annet:

Blir du som meg litt svett av å alltid være bakpå?                       Prøv en duggfrisk julebrus da vel!

God helg!

Kommentarer
  1. Olgamor sier:

    Fantastisk :DDD Digger bloggen din. Ikke mer å si om det 😉

  2. malin sier:

    Holder mer Olgamor, digger bloggen din! Alltid et høydepunkt, og jeg tar meg selv i å le høylytt;-)

  3. Hanne sier:

    Det er ikke LOV med julebrus før 1.desember!!

    Det er derimot helt OK å være bakpå…det er mange av oss 🙂

  4. Jorunn sier:

    Hohoho, jeg må le. Alltid artige/interessante innlegg på bloggen din.

  5. Wenche sier:

    Herlig blogg – men den beste julebrusen er helt klart Hamar og Lillehammer julebrus 🙂

  6. monica solberg sier:

    Endelig en god unskyldning for å innta julebrus før 1.desember….hva skulle jeg gjort uten deg Anna…kanskje jeg kan kjøpe litt julemarsipan, hm…der gikk ukas mål i vasken. Men å være i forkant med helgekosen er vel også lov:-)

  7. Benedicte sier:

    Fantastisk innlegg! kom over bloggen din etter å ha sett programmet på NRK! Liker at du klarer å vise frem at alt ikkje er perfekt – og å synes det er helt OK! 🙂

  8. Liss Oksvold sier:

    Fantastisk herlig blogg du har. Så herlig å lese en blogg som er en motvekt til alle de bloggerne der alt i livet er perfekt hver eneste dag. Sånn er i allefall ikke mitt liv! Det at du tar deg selv så lite høytidelig og tør å vise fram både hybelkaniner og rot er BRA 🙂
    Keep up te good work!

Legg igjen en kommentar

