Herlig brev fra konkurrenten

Posted: oktober 24, 2012 in Hverdagsliv
Tags: , , ,

Etter at siste serierunde ble spilt i helga har det vært litt ampert i breddefotballen i Trøndelag.

Åfjord, som allerede var klare for nedrykk, tapte ufattelige 12-1 mot Ranheim 2, og dro dermed med seg Tangmoen ned i fjerdedivisjon, mens RIL2 beholdt plassen.

Sånt blir det bråk av.

Desto hyggeligere var det derfor å åpne posten i dag:

Breddefotballfruas aller første «freebie»! Hurra!

Nå er det jo lettere å være hyggelig når man rykker opp enn når man rykker ned, men «læll» da…

Gratis lunsj på meg og Ole. Førstnevnte for blogg, sistnevnte for god motstand.

Dette var rett og slett utrolig hyggelig og morsomt av Strindheim.
Og sannelig klarer de ikke det kunststykket å få meg til å savne breddefotballen allerede, kun fire dager etter sesongslutt.

Lykke til i andredivisjon til Strindheim, så får Tynset gjøre sitt beste for å følge etter om et år!

Og tusen takk!

Kommentarer
  1. Peter sier:

    Ah, dette kan jeg like 🙂 Godt å se at det finnes arenaer der man fortsatt kan møtes som likemenn uten spisse albuer, selv i en konkurransesituasjon. Flere lunsj-kuponger til bitre fiender! Tenk hvor mye Jens kunne vært tjent med en slik hyggelig politikk.

    «Kjære Mullah Krekar,
    Vi har hatt våre uenigheter i året som har gått. Du har sagt ting som kanskje har vært en smule upassende, jeg har latt meg provosere og nei, det har bare blitt et eneste stort virr varr. Jeg innser nå at vi har en kommunikasjonsbrist og at jeg tross alt er glad for at vi gjør hverandre bedre. Du er en verdig konkurrent og jeg må innrømme at jeg nok hadde blitt litt trist hvis jeg en dag skulle klare å sende deg ut av landet. Litt sånn som med Tom & Jerry egentlig. Der har du oss vettu 🙂 Men nok om det Mullis, jeg ville bare gi deg denne verdikupongen på en Happy Meal, bare fordi du er en bra kar. Din Jens»

Legg igjen en kommentar

