En herre med bart

Posted: oktober 19, 2012 in Hverdagsliv
Tags: , ,

I dag har Ole vært hjemme alene på dagen, og jeg mistenker at han har kjedet seg litt.

Årsaken til at jeg tror det er enkel, for plutselig begynte disse bildene å tikke inn på SMS:

Utgangspunktet: Barsk og skjeggete.

Så: Et forsøk på en slesk Don Juan-aktig stil.

Deretter: Jovial polakk-style

Til slutt: Fem år yngre enn utgangspunktet.

Og hvis noen skulle være i tvil:
Den øverste utgaven er klart kjekkest, mens den nederste er mye bedre å klemme på.

Men så lenge jeg slipper de to i midten er alt greit.

Kommentarer
  1. NML sier:

    Hehe, morsom fyr han der Olekå!

  2. Chrille sier:

    Bilde nr.2 får min stemme. Uten tvil. Oser frekkhet.

  3. Elisabeth sier:

    Bilde nr.2 er en suveren vinner, bilde nr.3 minner meg om en som alltid er på byen for å tusle helt alene hjem hver helg 😉

    Men uansett så har du en kjekk kar 🙂

  4. Anne sier:

    Hahaha! Søtt da!

Legg igjen en kommentar

