Små gleder

Posted: oktober 16, 2012 in Hverdagsliv

Det skal ikke veldig mye til for å få meg til å le.
Dessverre er det noen ganger på andres bekostning.

Som i dag da jeg så dette:

Hva har skjedd med brødposen?

Bildet i hodet mitt er nemlig av Ole som ganner og banner, og desperat prøver å få opp knuten i morratrøtt zombie-tilstand.
Uten å lykkes.
Og som i reint sinne river posen tvert av så han får smurt den hersens matpakka til dattera. Og som etterpå pakker brødet så pent han kan inn igjen.

Irrasjonelt sinne der altså. Mer var det ikke som skulle til for at jeg startet dagen med et smil om munnen.

 

 

 

Kommentarer
  1. Silje sier:

    Det er kanskje ikke så ofte jeg ler heller, men innrømmer at jeg til stadighet må trekke på smilebåndet av bloggpostene dine.. 🙂 Likte spesielt godt innlegget for en tid tilbake om hvem av deg og Ole som tok korteste vei til jobben 😉 Festlig!!

  2. Olgamor sier:

    Er nok bare å innrømme at jeg er fan av bloggen din, ja 😀

  3. Beate sier:

    Hei.
    Kjempekoser meg hver gang det kommer en ny post på bloggen din. 🙂 Takk for at du redder hverdagen min.

  4. Blir så glad av å lese kommentarene deres, takk for ros:)

  5. Hilde sier:

    Hahaha! Lett gjenkjennelig fenomen dette, dog vi bruker sånn plastklyper man får på Clas Ohlson eller IKEA, men det hindrer ikke min bedre halvdel i å bare brette posen under brødet i stedet for å klipse på den dingsen så brødet holder seg —ja— en dag til.

Legg igjen en kommentar

