Den flotteste jenta

Posted: september 26, 2012 in Uncategorized

I dag våknet jeg til en av de fineste høstdagene her i Trondheim.

Men alt var likevel helt feil, for i den verden jeg kjenner så manglet det en.
En som ikke fikk stå opp og nyte dagen, men som i stedet sovnet stille for siste gang i går.

Mens jeg fikk lov til å strekke handa bort og kjenne at kjæresten ligger der ved sida av meg. Jeg fikk lov å gå inn på naborommet, legge meg i senga med en varm 5-åring, og puste liv i dagen sammen med henne. Jeg fikk gå ut i den kalde sola, drikke kaffe og tenke at livet er så jævla vakkert og forferdelig på en gang.

Og jeg tenker på deg, en av de fineste, flotteste damene jeg vet av, og på alt det du var for så mange.
Og forbanner livets skjørhet.

Hvil i fred, kjære du.

Kommentarer
  1. Lammelåret sier:

    Jeg vet ikke hva som er skjedd, men sender deg en god og varm tanke.

  2. vimza sier:

    Jeg vet heller ikke hva som har skjedd men en STOR og varm klem kommer til deg!

Legg igjen en kommentar

