Breddeflaks

Posted: september 21, 2012 in Hverdagsliv
Tags: , ,

Jeg er en sånn som aldri vinner noe som helst.
Ikke mandelen i grøten, ikke på basaren på juletrefest, ikke så mye som en liiiten telefon fra norsk tipping har det blitt.

Men mitt alter ego, breddefotballfrua, derimot:

Tidligere i sommer vant jeg fruktkurv på Strindheim-kamp!

Og her om dagen, så lyste denne mot meg da jeg logga inn på Facebook:

Drømmen fra barndommen var oppfylt, tenk å bli den som gjetta riktig antall  drops i den store bollen, eller bli kunde nummer 10 000?
Her trykte jeg bare en uskyldig «liker» på et veldig kult designbyrå i Trondheim, og så blir jeg, som «like» nummer 1000, invitert på lunsj.

Herlig!

Fredagslunsj MED sjokolade hos Uredd.

Jeg føler meg faktisk såpass i flytsonen at noen må prøve å verve meg til et pyramidespill eller gi meg et saftig børstips eller noe.

Eller kanskje jeg skal nøye meg med å utfordre (og knuse) 5-åringen i Svarteper i morra…

 

Kommentarer
  1. Olgamor sier:

    Svarteper høres supert ut 😀

Legg igjen en kommentar

