Det var en mørk og stormfull aften…

Posted: september 17, 2012 in Hverdagsliv
Tags: , ,

NB: Denne bloggposten inneholder sterke bilder, les videre på eget ansvar!

Jeg elsker sensommeren og tidlig høst. Tida når det fortsatt kan være varmt og fint om dagen, men hvor kveldene er mørke og gjerne litt gufne, og det er helt legitimt å bare sitte inne og lese bøker.

Skumle bøker.

Noen utvalgte favoritter.

Men det er ting som tyder på at det har blitt i overkant mye krim på meg i det siste. Blant annet dette bildet tatt i breddeheimen for et par dager siden:

Jo da, det er en ekte kniv. Og ekte blod…

Vel, jeg klarte ikke å dy meg.

For det jeg elsker nest mest med denne tida på året (og som jeg aller helst fanger selv), lå og kikket på meg i fiskedisken her om dagen.
Nå gjør den ikke det lenger for å si det sånn.

Død som en si.., eh… makrell!

Mysteriet løst.

The end.

Kommentarer
  1. Olgamor sier:

    Blodig alvor hos deg 😀

Legg igjen en kommentar

