Kinky undertøy

Posted: september 3, 2012 in Hverdagsliv
Tags: ,

Noen ganger har jeg vanskelig for å finne ord.

Sånn som når jeg ser ting som dette:

Neida, det er ingen frekk liten stringvariant, bare en gammel bokser som er overmoden for søpla.

Øynene mine blør, og jeg mener bestemt at jeg har forsøkt å kaste denne bokseren opptil flere ganger.
Men på mystisk vis så finner den alltid veien tilbake til Oles rompe.

Oles forklaring: Det var ingen andre rene boksere.

Jeg: Jo da, jeg har akkurat lagt på plass en haug med rene…

Ole: Hvor da?

Jeg: I skapet der de skal ligge.

Ole: Åh, der har jeg ikke sett!

I rest my case.

PS: Jeg har overhodet ikke kjennskap til kloremerkene på høyre hofte. Tips i saken mottas med takk!

Kommentarer
  1. Hans, nabo til Oddbjørn sier:

    Fullstendig adekvat påkledning – mannen må jo drive med snekring ut fra vateret jeg ser på benken i bakgrunnen, og da tar man jo ikke på de nyeste klærne!

  2. Mali sier:

    Trodde et øyeblikk at Ole hadde fått en litt spesiell tatovering.

  3. Snasen den der. Men er det påkrevd av fotballfruer at de vasker, bretter og legger fotballmannens boxere i skapet for ham? Trur du alle fotballfruer gjør det?

  4. karna sier:

    Et helt ubeskrivelig bilde!! Her har Mannen en gyselig stk i tidlig 80-talls utgave som heller ikke går i døden. Nesten rart at du nevner sammenlegging og innlegging i skap, det er også vanskelig å finne ut av her å.
    Har du sett
    eller har du lett ???
    Det er spm til Mannen når han ikke finner ting.

  5. Hege sier:

    Aiaiai! Jeg tør påstå at dette var et usedvanlig slitt eksemplar av en bokser i bruk, til tross for at den sitter på en mannerompe! Haha! Men de er jo litt søte da, disse mennene, som ukritisk hopper inn i undertøy fra ungdomsskolen. De er ikke plagsomt forfengelige i alle fall 🙂

  6. Olgamor sier:

    Nesten like snacksy som crocs… Den hadde nok gått i søpla for lengst i mitt diktatoriske hjem ;D

  7. Siri sier:

    Åh! Jeg ler så jeg griner! Dette er et så kjent fenomen i heimen vår:)

  8. Hva? Og jeg som trodde løpet var kjørt for at min mann skulle bli fotballspiller! Men han har tydeligvis anlegg for det, etter undertøyet å dømme. Du er fantastisk, fru breddefotballfrue!

  9. Sisa sier:

    haha fikk meg en god latter her. Og erger meg også litt over at menn klarer nesten å se sexy ut i alt. Kanskje det er neste års mote det der?

Legg igjen en kommentar

