Ingen grunn til panikk

Posted: august 30, 2012 in Hverdagsliv
Tags: , , , , ,

Jeg fikk denne lekre saken i dag:

Alle burde ha en gul fuglekasse!

Jeg har nemlig holdt mitt første foredrag som breddefotballfrue og det for Engasjert Byrås netttverk «Rause relasjoner».

Og det gikk over all forventning.

I alle fall sammenlignet med skrekkvisjonene jeg hadde i går kveld…

Det har nemlig vært ganske så travelt etter at jeg gikk frilans, og hipp hurra for det, men det førte til at jeg var litt bakpå og satt oppe til seint i går for å bli ferdig med foredraget mitt.

Angstnivået var rimelig høyt på et tidspunkt da skriveren streika, jeg skjønte at jeg ikke hadde nok innhold likevel og øynene begynte å glippe fordi jeg var så trøtt. Heldigvis kom Ole som en reddende engel med kunstig stimuli:

Fikk et glass rødvin og to Dumle. Funka fint det.

Og i mål kommer man på mystisk vis hver eneste gang, og sannelig gikk det da ganske greit også.
Ragnhild Lund Ansnes tok dette bildet:

I ferd med å avslutte og Marianne fra Engasjert Byrå står klar for å gi meg fuglekassen!

Så nå er det bare å hyre meg, foredraget er i boks og neste gang trenger jeg ikke sitte oppe halve natta for å bli ferdig.

Håper jeg da.

PS: Nå skal Ole og jeg på date. Hvor spør du? På fotballkamp selvsagt.

Kommentarer
  1. LFF - Second Leg sier:

    Du var helt strålende, Anna! Med glød og ekte innlevelse fortalte du om veien fra den ene fotballverdenen til den andre, og du er jo så utrolig DEG SELV – fortsett med det!

  2. Casa Kaos sier:

    Så spennende. Hva handler foredraget ditt om?

    • Det er et ganske humoristisk foredrag om hvordan det normale er i ferd med å bli unormalt på nettet, og spesielt på sosiale medier, koblet sammen med historien bak bloggen min. Første gjennomføring i dag, spennende å forsøke seg på noe nytt:-)

  3. Anne sier:

    Man ror seg i land til slutt ja 😉 Hadde vært spennende å hørt foredraget ditt. Ha ei riktig fin helg!

  4. Lammelåret sier:

    Så bra at det gikk godt og ikke som fryktet! Jeg vil gjerne høre deg, turnerer du?

  5. Olgamor sier:

    Stilig! Du er flink 😀

Legg igjen en kommentar

