Et tilbud du ikke kan motstå…

Posted: august 21, 2012 in Hverdagsliv

Jeg vil begynne med å legge meg flat, flatere og flatest og bekjenne mine synder:

Jeg har nemlig ikke vært en optimal blogger for dere, mine kjære lesere.

For de fleste blogger med respekt (?) for seg selv har konkurranser eller spesialtilbud for sine trofaste lesere.

Bare se på dagens innlegg fra hovedfrua:

Send frue  + et eller annet til 19-et-eller-annet og få et dameblad i posten som du kan nyte like uanstrengt som fotballfrua gjør her.

Dessverre er jeg ikke helt i samme posisjon på sponsormarkedet, men nå har jeg likevel prøvd mitt beste for å matche mine bloggkollegaer.

So here it is, jeg gir dere: Klassekampen helt gratis i tre uker!

Nå kan du også koble av fra omgivelsenes kjas og mas, lene deg tilbake og riktig nyte litt Me-time med en blodfersk avis.

Ok, nå er vel dette tilbudet egentlig noe alle kan benytte seg av, men om fire av dere lar meg gi dere et slikt prøveabonnement så kan jeg velge blant flotte premier:

Valgets kvaler: Skal jeg gå for en bærplansje eller et soppnett?

Vel, jeg håper i alle fall at dette kan være første steg på veien for å bøte på manglende gaver og premier fra min side så langt.

Som hun så fint sier det, hovedfrua:

Ha det så lenge, skjønninger!

Kommentarer
  1. Pia sier:

    Du er bare sykt pen på håret! Blir bare sååå glad når jeg leser bloggen din, nydelige deg! (Som hovedfruas lesere kommenterer)

  2. Jorunn sier:

    Ja, der sier du noe. Må vel også finne på noe slikt, og ikke bare drive med det som er gøy for meg 😀 Blir jo kjedelig med matpakker, synging, festivaler, håndarbeid og andre rare ting. Sånn i lengden…

    Åh, det glemte jeg, skal jo produkt-teste… Hm, må sjekke opp hvordan det gjøres.

    Tu-de-lu…!

    :DDD

  3. Fjasemodus sier:

    Haha, digger bloggen din!

  4. mlwasmuth sier:

    Flire mæ lørvat!

  5. Karianne sier:

    Det er så deilig å komme på jobb, starte opp PC’n og klikke meg inn på bloggen din! Dagen starter med en latter og det kan jo bare være positivt!
    Takk for dagens flir 😉

  6. Anne sier:

    I love it! Og KK går dessuten Cosmo en høy gang 🙂

  7. Anne sier:

    Eeeelsker den avisen!

  8. Hege sier:

    Altså, det eneste jeg er litt utakknemlig for med denne bloggen, er IKKE at du ikke har hatt konkurranser eller spesialtilbud, men at du har gjort meg oppmerksom på fotballfrues eksistens på internett. Det var mannen min som viste meg bloggen din, før jeg visste at fotballfrue eksisterte, men NÅ, nå leser jeg fotballfrue også! Og de dagene du ikke oppdaterer, blir jo hodet mitt helt skeivt! Takk og pris at du fikk rettet det opp i dag, før jeg rakk å slenge meg med i trekningen av tre glansede dameblad jeg ikke leser. Men jeg bare sier det: Fortsett å oppdatere! Jeg må faktisk tilføye et 10’ende punkt til fotballfrues nyeste liste om «9 tips til bedre mental helse»: 10) Gå inn på bloggen til breddefotballfrue og få en korrigert versjon av virkeligheten igjen! Da vil du føle deg bedre når ting kjennes umulig, vanskelig eller bare helt feil etter at du har lest innleggene mine.

  9. Alberta Åberg sier:

    Ha ha ha, herlig!! 🙂

  10. Sunnmørsjente sier:

    Veeeldig avslappet positur! Hihihi 🙂

  11. karna sier:

    Sier bare HERLIG!!!!
    Og helt enig med Hege om det 10. tipset ,-)

  12. Johanne sier:

    Hahaha, fantastisk! Jeg ler meg ihjæl hver gang e leser bloggen din 😀

  13. ingvill sier:

    Hohoho….det er så deilig å lese bloggen din og kjenne seg igjen i nesten alt…. i stedet for barbieversjoner….Ja takk til ekte mennesker med ekte liv!

  14. Hva annet kan man si enn 😀 ?

  15. Carina sier:

    haha!
    Men assa, jeg savner Klassekampen, som jeg abonnerte på i studietiden. Den gjorde seg liksom så fint sammen med mannens DN;)

  16. Ha ha, ler godt av kommentarene deres, takk for det

  17. Anita sier:

    Ler meg skakk!

Legg igjen en kommentar

