Uten en tråd

Posted: august 7, 2012 in Hverdagsliv
Tags: , ,

Hvis det er én ting jeg har lært i sommer så er det at sterke og selvstendige kvinner de kler av seg i offentligheten.

Nå er disse riktignok vanligvis ganske så unge og smekre, men likevel…

Siden jeg anser meg som en sterk og selvstendig kvinne så var det bare en ting å gjøre.
Nemlig å droppe både sjenansen og klærne, og vise fram deler av meg selv som vanligvis ikke ser dagens lys.

Tør jeg dette da…?

Vi starter litt forsiktig med en ungdomssynd:

Selv om den sitter på overarma så ser denne sjelden dagens lys…

Ok, jeg skjønner at det kanskje ikke virker så tøft og utleverende å vise fram en tatovering, men  selv om den har et vakkert budskap (Do not go gentle into that good night) så er det ikke til å komme unna at det er en standard, harry armtatovering som er i ferd med å fade.

Derfor føler jeg meg allerede mer frigjort, og som en sterkere kvinne, som nå tør å vise fram kroppen som den er (eller har blitt i alle fall), uten å skjemmes.

Faktisk så sterk at jeg også kan dele dette med dere:

Tær er jo sjeldent vakre, men denne lilletåa er et særdeles slett eksemplar av arten.

Jeg har faktisk kviet meg for å gå i sandaler på grunn av den rare tåa, men nå bryr jeg meg ikke lenger, jeg er fri!

Og for å riktig bevise det:

Arr og rynker i skjønn forening!

Jeg har blitt så gammel at jeg har begynt å få rynker mellom puppene når jeg sover på sida.
Hittil har jeg prøvd å løse dette med å lære meg å sove på ryggen, men nå trenger jeg jo ikke det lenger!

Så takk til senterpartiungdommen! Takk til Idol-Tone og Tutta!
Ja, takk også til Vi Menn og Jeanett fra Jessheim i samme slengen!

Dere har lært meg at sterke kvinner ikke skjemmes over kroppen sin, og at dess mer man kler av seg, dess friere blir man!

Hallelujah!

Ps: For dere som ble noe skuffet over bildene så er det bare å begynne å glede seg. De beste bildene sparer jeg selvsagt til breddefotballfrue-kalenderen 2013.

Kommentarer
  1. Ann Støwer sier:

    så bra 😀 Du er rå synes jeg!!!

  2. Karianne sier:

    Priceless…..!
    Synes du er herlig. Faktisk så er du grunnen til at jeg nå må sette av noen minutter på starten av hver arbeidsdag til å lese blogg. Jeg har aldri fulgt med fast på noen blogger før, men så kom du…
    Takk for det!

  3. Anna GL sier:

    Bra du endelig tør å vise hvor sterk du er! 😀

  4. Linda sier:

    Du er bare helt fantastisk tøff, flott, morsom og ærlig 🙂
    Keep up the good work!!

  5. Villanelle sier:

    Fantastisk innlegg!!

  6. LivBH sier:

    Ler litt av tåa for jeg har to slike. En kusine av meg har en og jeg vet om flere i slekta som har slike småtær, så det er nok et slektsmerke, anna. Keep up the good work 🙂

  7. Gøril sier:

    Lilletåa mi er HELT lik din! Da jeg var hos fotpleier i sommer brøt hun ut: HVA HAR SKJEDD HER?? hehe… Skjedd? ikke noe, skapt sånn, blitt sånn! Dessuten er tær litt vanskelig å få gjort noe med…. Fortsatt fan av bloggen! Stå på!

  8. havku sier:

    Fantastisk:) Jeg kler av meg hver dag før jeg skal dusje. Da føler jeg meg skikkelig, skikkelig sterk.

  9. Tær er sjeldent pent.
    Ser fram til den kalenderen.

  10. Anette sier:

    For en herlig blogg du har, digger humoren din som ligger i bunn og grunn på alle innleggene 🙂 klem fra en fan i Asker

  11. […] kan også lese, jeg mener se, hva Breddefotballfrue mener om […]

  12. Hege sier:

    Ja, sånn er det; flinke jenter tar av seg klærne! Det nytter ikke verken å male, synge, drive med politikk – eller kulekjøring for den saks skyld, uten å slenge klærne for å oppnå den velfortjente respekten. Det var godt du innså at dette også gjelder blogging 😉

  13. Takk for masse kommentarer og stort engasjement spesielt når det gjelder tær! Godt å høre vi er flere som deler felles tå-skjebne;).

  14. Monica sier:

    Herlig :o) Tror jammen jeg skal vandre litt barbeint rundt her hjemme i dag… Føler meg sterk nok til å la min hammer-tå se dagens lys! Takk 😉

  15. fjellflyt sier:

    Takket være deg kunne jeg ta mot til meg og kaste skjorta idag da jeg var helt alene på fjellet i 26 grader og sol.

Legg igjen en kommentar

