Ménage à trois

Posted: august 1, 2012 in Hverdagsliv

Min begeistring for  den italienske landslagskeeperen Gianluigi Buffon er vel neppe noen hemmelighet lenger.

Spesielt ikke etter dette innlegget.

Av en eller annen grunn føler ikke min kjære seg spesielt truet av disse utilslørte følelsene.

Det er som om han ikke en gang har skjenket muligheten en liten tanke om at jeg skulle kunne snuble borti denne italienske sjarmøren en mørk vinterkveld på Ugla, at blikk kunne møtes og at Gianni med ett glemmer sin vakre modellkone og forgaper seg i en litt sliten breddefotballfrue og så…

Vel, nok om det.

Poenget er at Ole er påfallende lite sjalu.

Se bare på meldingene han sendte meg fra jobbtur i Sveits i dag:

Juventus og Buffon spiller kamp her akkurat nå. Etterpå skal RBK trene på stadion, da starter letingen etter Buffon.

Jeg satt begeistret hjemme og ventet. Ville han finne Buffon for meg??

Endelig innenfor portene: Her sto han, i alle fall i én omgang.

Nytt bilde:

Stadig nærmere: Kanskje drakk han av denne?

Og så, en avsporing:

Traff på en annen kar: Tidligere Spurs-spiller Reto Ziegler!

Slett ikke verst, men hvor er Buffon?!!!

Hit, men ikke lengre: Spillerbussen til Juventus.

Så var det slutt. Så nær, men akk så fjern. Det ble ikke noe bilde av helten min. Men han skal ha for innsatsen. Ole altså.

Og jeg får vel holde meg til dagdrømmene.

Men jeg synes det er greit å ha i bakhodet, at om det nå skulle by seg en mulighet, så kan jeg i alle fall stole på hjelp fra kjæresten min!

Kommentarer
  1. Srorsinna av Ole, synes jeg. Lykke til i videre jakt og drømmerier.

  2. Lena Jørgensen sier:

    Synes jeg så mange bilder av helten din her jeg 😉 Fantastisk innlegg btw.!

  3. Sunnmørsjente sier:

    Søting ❤ Ole altså … 🙂

  4. Line sier:

    Artig inlegg og artig blogg. Jeg er stadig innom og humrer for meg selv. Fniste spesielt godt av at dere har samme tv redningsengel som oss. Eller engel og engel.

    God Helg.

  5. Takk skal dere ha! Storsinnet og god mann jeg har ja, trenger ikke italienske keepere da;-)!

Legg igjen en kommentar

