Tid for å slå tilbake

Posted: juli 28, 2012 in Kampdag

Da jeg gikk ut i sommerferie for fire uker siden var det med en noe mutt og irritert mann ved min side.

Etter en vårsesong over forventet, tredjeplass på tabellen og fem seire på rad, gikk Tynset på en god, gammeldags smell hjemme mot Tangmoen i siste kamp før sommeren.

Det gjorde vondt.

Humøret ble riktignok bedre ganske raskt, han er ikke langsur denne mannen min. Men at både han og resten av laget har gledet seg til å få en sjanse til å revansjere seg, det er jeg sikker på.

Her legges planen før dagens møte med Olekå sine tidligere lagkamerater i KIL/Hemne.

Og i dag får de første mulighet.

Hjemme mot KIL/Hemne blir knalltøft, men jeg satser på at et tent Tynset-lag, som har trent godt i sommer, fikser biffen.

Og hvis ikke kan det hende at denne breddefotballfrua igjen må ta fram sitt mest forståelsesfulle lynne og sin gode favn. Og nåde den som da påpeker at det bare er breddefotball.

For dette er alvor.

Heia Tynset og game on!

Kommentarer
  1. Chrille sier:

    Og vi slo tilbake med ei tung hø. hook! 😀

Legg igjen en kommentar

