Bære eller briste

Posted: juli 26, 2012 in Hverdagsliv
Tags: ,

Jeg har sagt opp jobben min.
Og føler meg litt sånn her:

Hva har jeg gjort?!?!

For denne gangen er det uten sikkerhetsnett.
Det er nemlig ingen trygg, ny jobb som venter, men derimot en frilanstilværelse  som journalist og tekstforfatter.

Halvparten av tida undrer jeg på hva i h…… jeg tenker på…
Den andre halvparten er jeg strålende fornøyd med at jeg har turt å ta valget.

Den første tanken er styrt av fornuften. Den andre av følelser.
Jeg lot den mest spennende vinne.
For med fare for å bli litt svulstig her på slutten: Livet er for kort til å ikke ta sjanser.

Så nå får det bære eller briste.

Kommentarer
  1. Hilde sier:

    Tøffing! Jeg beundrer deg for å tørre. Og du skriver veldig godt så det går fiiiiint. Blir glad av den ekte bloggen du har! Stå på og lykke til med frilanstilværelsen 🙂

  2. Marit Sæther sier:

    Synes det høres glimrende ut! Ti tusen tommeltotta opp og lykke til!

  3. Lykke til! Husk at det heter «frilansjournalist» da. 😉

    • Hege sier:

      Finner ingen liker-knapp, men jeg gjør det. 🙂 Men Anna skriver bra selvom

    • Hei!
      Bra dere passer på! Skal love at orddeling ikke kommer gjennom hos meg;). Jeg mener faktisk det som står, at jeg jobber som frilans tekstforfatter og journalist. Prøv og bytt ut ordet med selvstendig f.eks:).

      Men ser at det er uheldig da (minst) to tror at jeg deler ord, så da endrer jeg herved ordlyden:)

  4. Anna GL sier:

    Jøss, det er tøft! Lykke til og gratulerer! 🙂

  5. karna sier:

    Tøff du som tar et valg og gjør det. Litt sånn tullete, kan en jo si du har en god plattform i bloggen din til å kunne ble et begrep ,-) jfr andre som prøver. . .
    Neida, du skriver bra og folkelig. Og ender vel som katta på beina, vj kjekke jenter gjør det.

  6. Anne sier:

    Kjempetøft! Stå på og lykke til – you can do it!

  7. Casa Kaos sier:

    Hehey! Så gøy.
    Og velkommen til frilanstilværelsen. Det er her det skjer 😉

  8. Det er spennende å gå fra noe man vet hva er til noe som er mer usikkert. Men jeg heier på deg! Håper du ikke gir opp bloggen da…

  9. Takk skal dere ha alle sammen:)!

  10. Marte sier:

    Grattis! 🙂 Tøft gjort! Masse lykke til!

  11. Line sier:

    Du er tøff!! Digger bloggen din, den er befriende ujålete og du skriver treffende og småhumoristisk hele veien, LOVE IT! Lykke til som frilanser! Jeg heier på deg, og håper bloggen din blir med deg videre !

  12. Anita sier:

    Modig og tøft! Og slikt jeg drømmer om, men aldri i verden ville våge å gjøre selv… Det blir spennende å følge deg, for du skriver vel litt om hvordan det går, ikke sant?

Legg igjen en kommentar

