Jeg vil ha, jeg vil ha

Posted: juli 16, 2012 in Hverdagsliv

Min søte niese Olivia fyller straks 3 år. Derfor var vi pent nødt til å ta en tur på gavejakt i lekebutikken i dag.

Det kan jo være en utfordring for de fleste familier å gå inn, kjøpe det man skal ha, og gå ut igjen uten å ende opp med alt mulig fjas og tull.

Vi er intet unntak.

Men i vår familie er det ikke dattera som er problemet. Hun er godt fornøyd med å peke ut ting hun ønsker seg til bursdagen og setter ikke over styr for å få verken dukker eller lego.

Da er det annerledes med ektemannen.

Selvsagt må vi ha et litemål i hagen!

Her nøyer han seg heldigvis med å prøve, og ikke kjøpe.

Og sannelig var ikke landhockeykøllene på tilbud. Hvor vi skal spille hen? Nei, si det…

Selv hevder han jeg bare skal være glad han har bevart gutten i seg.

Og jeg må innrømme at det er egentlig jeg også.

Kommentarer
  1. artigeting sier:

    skjekk min blogg!!

  2. Oda sier:

    Hei!
    Jeg bare lurer på, var du på Coop på Berkåk i dag? Er helt sikker på at det var deg jeg så..

  3. karna sier:

    Herlig bilde av trener`n; Kan jeg få??? Vårsååsnill????
    Ellers har det kommet enda en tøff trønderbloggere, all ære til dere som beina godt planta på jorda. I gummistøvler 😉
    Ha fortsatt fin ferie

Legg igjen en kommentar

